AirBnB Targeting / Kaip AirBNB lietuvius diskriminuoja

Webinarui ieškojau pavyzdžių apie skirtingų kainų pateikimą skirtingoms augitorijoms, bet tiems patiems dalykams ir užmačiau, kad AirBNB dar įdomiau elgiasi. Pasirodo, kad ieškant Tailande kur apsigyventi iš Lietuvos (lietuviškas IP adresas) tau išmeta vos 9 variantus pagal tam tikros kainos rėžius (nuo min. iki 80 USD) ir tą pačią užkalusą padarius iš Tailando (tailandietiško IP adreso) jau gauni kitus rėžius ir žymiai daugiau pasirinkimų. Ar tai diskriminacija? 🙂

airbbnb from LT
Iš Lietuvos

 

airbnb from bangkok
Iš Tailando

Nors dar tikrai nedaugelis naudoja, tačiau Amazon, Booking.com ar tas pats AirBNB turi įdomių sprendimų susijusių su nuolaidų pritaikymu ir pasirinkimų, tačiau yra daug daugiau galimybių.

Išties technologijos leistų netgi pateikti kiekvienai šaliai ne tik kainas skirtingas, bet ir apskritai visą svetainės vaizdą. Lokalizuoti vaizdus, kontaktus ir net atsakingus žmones. Arba žmonėms, kurie žiūri prekes per iPhone 6 pateikti 20% didesnes kainas.

Kaip tai daro visai neblogai AliExpress. Kainos nedaug, bet skiriasi net nustačius vienodą valiutą ir pristatymo šalį.

Iš Lietuvos
Iš Lietuvos

 

Shop xiaomi yi thailand
Iš Tailando

 

Kaikas net pasakytų, kad tai “juodosios technologijos” 🙂

Gal dar turite įdomių pavyzdžių, kaip įvairūs portalai išnaudoja geolokaciją ir naršyklės nustatymus?

One thought on “AirBnB Targeting / Kaip AirBNB lietuvius diskriminuoja”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *